بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نکات در روز مراسم عروسی

 

 بعد از آماده شدن عروس و داماد در مرحله بعد فیلمبرداری و عکاسی مراسم عروسی شروع خواهد شد . انرژی زیادی از بدن از ابتدای ورود به آتلیه و باغ جهت ژست گرفتن و امورات موسسه های فیلمبرداری و عکاسی از بدن کاسته می شود . لازم است که روز عروسی با دقت فراروان غذا بخورید. بهترین راهکار این است: برای اینکه هم وقتتان تلف نشود و هم با انرژی و و سرحال باشید از مواد غذایی انرژی‌زا استفاده کنید.

در ادامه مطلب می خوانیم

www.hamidstudio.rozblog.com

صبحانه : مواد غلات دار نظیر : نان سبوس‌دار با پنیر کم چرب و گردو و همچنین یک عدد موز برای صبحانه عالی است.

ناهار : یک بشقاب سالاد سبزیجات با یک غذای پروتئینی مانند ماهی میل کنید. قبل از شام با تمام کارهایی که انجام داده‌اید به یک میان‌وعده نیاز دارید. یک تکه نان با کره‌ی بادام‌زمینی فوق‌العاده است.

 میان وعده : سیب ، موز ، گردو و خرما خوردن کافئین ممنوع اگر نمی خواهدی در روز عروسی تان که لحضه شماریش می کردید عصبی و مضطرب باشید قهوه ننوشید . در صورت عادت مصرف از چند هفته قبل از نوشیدن بپرهیزید چرا که قطع یکباره بدن دچاراختلال شده و بموجب آن سردرد خواهید شد . در عوض می توانید آب بنوشید تا احساس طراوت و آرامش کنید .

خوردن مواد غذایی که باعث نفخ معده می‌شوند ممنوع قبل از مجلس عروسی‌تان لازم است که کلاً از مصرف برخی از خوردنی‌ها که باعث نفخ و گاز معده می‌شوند بپرهیزید. یعنی اینکه دوروبر نخود، لوبیا، بروکلی، انواع کلم و کلم بروکسل خط قرمز بکشید. نفخ معده بدون شک شما را در لباس عروس یا کت و شلوار دامادی‌تان ناراحت و معذب خواهد کرد. خوردن مواد غذایی چرب و جویدن آدامس ممنوع موجب مصرف مواد چرب نظیر : لبنیات پرچرب ، گوشت ، سرخ کردنی و ... هضم غذا کند شده و در نهایت احساس سنگینی خواهید کرد. پس به هیچ‌وجه دوروبر مواد غذایی چرب نروید.

توصیه می کنم مواد غذایی کم چرب و بدون چربی نظیر : ماهی آب پز میل کنید . درست است که جویدن آدامس دهان را خوشبو و تازه می کند اما از طرفی دیگر باعث نفخ معده و گاز خواهد شد

نکات مهم قبل از روز عروسی مهم انتخاب مدل مو و آرایش برای مراسم عروسی تان سعی نکنید از مدل های عجیب و خیلی متفاوت با چهره همیشگی تان استفاده کنید فقط کافی است... اولین نکته این است که با خودتان رو راست باشید که این مدل به شما میآید یا خیر . نکته بعدی این است که به آرایشگر خود اطمینان و از او مشورت بگیرید .


۱ - آرایشگاه مناسبی انتخاب کنید و بعد بستن قرارداد ، چند روز جلوتر از مراسم به آنجا بروید، تا آرایشگر موارد لازم را (نظیر پاک سازی پوست ، تست حساسیت نسبت به مواد آرایشی خاصی ، تست لنز در صورت استفاده ….) جهت آرایش بهتر انجام دهد.

2- گول شعار گریم سینمایی را نخورید چرا که کار گریمور سینمایی متعادل سازی با رنگ نور و شخصیت فرد است اما در عروسی این امر جهت زیبایی جلوه شما است در قرارداد ساعت حضور و خروج در سالن را ذکر و از قبل برنامه ریزی داشته باشد .

3- از مواد آرایشی و قلم های استفاده کننده آرایشگر اطمینان و تحقیق بر مارک های مرغوب داشته باشید . بهتریم مواد ضد آب را استفاده کنند تا ماندگاری بیشتری در باغ و آتلیه بموجب عرق کردن داشته باشند .

4- اگر مایل به آرایش در روز عروسی نمی باشید حداقل کمی رژ گونه و رژ لب استفاده نمائید چرا که سفیدی لباس عروس رنگ صورت را پریده نشان خواهد داد .

• انتخاب مدل مو کار بسیار سختی است و با پیشنهادات متنوع سالن های زیبایی سخت تر هم خواهد شد . پس بهترین راه حل این است که خودتان مدلی را انتخاب کنید که به شما بیاید و طبق مد روز باشد و هم آرایشگرتان از پس انجامش بر بیاید و از همه مهم تر، با آن راحت باشید.


• به عکس های مدل توجه زیادی نکنید . مطمئنا فیس شما با مدل فرق خواهد داشت در نتیجه به هر مدلی که می بینید دل نبندید .

• اگر گرمائی و پر تحرک هستید مدلی را انتخاب کنید که سبک باشد و کلافه تان نکند .

• خلاق باشید . با دیدن عکس های آلبوم ها سالن های زیبایی و با مشورت آرایشگر مدل مو را تغییر و خاص شوید .

• اگر مدل لباستان طرح شلوغی دارد حتما مدل موی ساده انتخاب کنید .

• اگر مقرر است روی موهایتان را بپوشانید از مدل های جمع محکم استفاده کنید و موهایتان را باز نگذارید زیرا پف موهایتان می خوابد و حالتش از بین می رود .

• شما عروس هستید و در مرکز توجه

• در انتخاب تاج کمی حساس باشد . اگر تاج یا تور دارید ، مدل تاج و تورتان باید با سویس زیورآلات همخوانی داشته باشد

• از یک ماه قبل تغییرات اساسی نظیر کوتاهی ، رنگ ، مش ، اکستنشن را اعمال نمائید .

• از یک ماه قبل به طور منظم از حالت دهنده ها و ویتامینه های خوب استفاده کنید و موها را آماده کنید.

• موها را در صبح عروسی نشورید زیرا بد حالت میگیرند و معلق می شوند . بهترین زمان شستشو روز قبل مراسم است

• حتما چند سنجاق و گیره از آرایشگر خو دریافت کنید .

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده